DİYETE DEVAM, GÜN SAYISI 30 VE 31


PhotoGrid_1457544553690

Dün misafir var idi, yazmaya yetişemedim ama diyeti ihmal etmedim. Artık kendimi diyet yapıyor saymıyorum, sağlığım için sağlıklı tercihler yapıyorum, araya karışan sağlıksız olanlara da tedbirler alıyorum. Diyet sevdiğimiz şeyleri bir süre yememek, sonra yemek değil. Diyet sevdiğimiz şeyleri niye sevdiğimizi bilmek ve onlara kısıtlamalar getirmek, tabi eğer sağlığımız üzerinde olumsuz etkiler yapıyorsa. Kilo almak fazladan yük taşımak, bakalım o yükü ayakların bacakların taşımaya dermanı var mı, bu yüke karaciğer ve akciğer ne diyor, kalp bu konuda ne düşünüyor, giyinmek mi, örtünmek mi… bu konulara eğilmek gerek 🙂 Bu da en azından belli bir yaştan sonra diyeti gerekli kılıyor. İşte iki günün dökümü ;

Salı sabah ; Kendime kepekli lavaş içine pide havası estirdim. Lor peynirini maydanoz ve dereotu ile karıştırdım, ortasına bi yumurta kırdım, kenarlarını katladım, yağsız teflonda kızarttım, yanına çay.

Öğlen ; Kahveye misafir vardı ara öğün yapmadım, kahve içtim, yanına bir çikolata yedim, şu top gibi olanlardan, bunlar beni bir tuttu, öğlen yemeği yemek için saat dörde kadar bekledim, baktım, vakit geçiyor, akşama saldırgan olacağım, bir kaseye bir parça haşlanmış tavuk göğsü dittim, üstüne haşlanmış sebze, brokoli, Brüksel lahanası, karnabahar , onu üstüne biraz ekmek ufaladım, üstüne yoğurt, üstüne ev sosu. Sosu kendim hazırladım, yazdan kırmızı salçalık biber ve domates ile, dondurucudan çıkarıp içine sarımsak, kekik, pul biber,tuz ve bir iki damlada zeytinyağı ilave ediyorum. Sabah da yürüyüş yapmış idim. Dışarıda bir saat kadar kaldım, gideceğim yerlere mümkün ise yürüyerek gidiyorum, öyle yürümesem parkta yürümeye gayret ediyorum.

Akşam ; Sadece çorba içtim, canım bir şey istemedi. Bahar midemde şişkinlik yapıyor.

PhotoGrid_1457544734940

Çarşamba sabah ; Ekmeğin üstüne lorlu karışımdan koydum, yanına, salatalık, domates, zeytin ve de çay. Ara öğün bir mandalina, dışarıda işim vardı, eve geldiğimde yürürken bir hayli terlemiş idim, evden epey bir uzağa gittim, geldim 🙂

Öğlen ; Salata ve üstüne acı biber turşusu, taze yeşil fasulye, dereotlu yoğurt, ekmek. Ara öğün filtre kahve.

Akşam ; Yeşil salata, üstüne biber ve pancar turşusu, bir dilim ekmek üstüne ton balığı, onun üstüne ev sosu, pek lezzetli bir yemek oldu. Yatmadan bir de bitki çayı içerim.

Diyette en önemli şey, yemek yediğinin farkında olmak, neler yiyeceğini toptan görmek, yemek için bir yere oturmak ve yemek için zaman ayırmak 🙂

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

%d blogcu bunu beğendi: