DİYET DOSYASI, GÜN SAYISI 26


PhotoGrid_1457111205551

Dün yetişip yazamadım, hemen bir özet yapayım.

Sabah en klasik kahvaltı, peynir, zeytin, yeşillik, ekmek ve çay. Ara öğün komşuda kahve. Yanına bir parmak uzunluğunda ve genişliğinde sütlü tatlı. Öğlen köfte, salata, ekmek, ara öğün elma. Akşam erken çıkacağım için bir tabak çorba içtim, tarhana çorbası, tavuk suyuna, yanına ekmek. dönünce de geç olmuştu, ilaçlarımı içip yattım. Gün içinde bir saatten fazla yürüdüm, çarşı pazar amaçlı ama yağmur da olunca bayağı tempolu idi.

Gelelim bugüne ;

Sabah ; kendime sos yaptım, bir kullanımlık, biber salçası, maydanoz, dereotu, kahvaltılık lor, bir iki damla zeytinyağı, ceviz. Yanına ekmek ile siyah ve yeşil zeytin çay. Ara öğün portakal.

Öğle ; Nohut, ekmek, salata, yoğurt. Ara öğün kahve yanına bir top profiterol.  Bu olmadı ama oldu valla. Canım çekmedi, evde vardı, kimse yemeyince ben yedim, kısa ve net. Alçak kız benim haşlanmış sebzelerimi  tabak tabak yiyor, kaç gündür  “ye ” diye hatırlatıyorum, tarihi geçecek idi ben yedim, mecbur, üstüne yürüyüşe gittim, parkuru bir tur artırdım. kendimi “misket kadar bi şi idi, yaktım ben onu” diye teselli ediyorum 🙂 Zaten bunlardan bir ömür elimizi eteğimizi çekecek değiliz, kararında yemesini bileceğiz.

Akşam ; Kendime avokado  dip sosu yaptım. Bir kasede püre haline getirdim, kırmızı soğan, maydanoz, domates ( ben domatesi unutmuşum bu sefer) karıştırılıyor, üstüne hardal, limon suyu ve bir iki damla yağ karıştırıp döküyorsun. karıştır dolaba koy, dinlensin. Bir çok faydası var, bağışıklık sistemi içinde önemli arada tüketiyorum. Bu akşam bir kısmını ekmeğimin üstüne sürdüm, yanına haşlanmış brokoli, brüksel lahanası, karnabahar. Dünkü kalan tarhana çorbası. Yatmadan bir bitki çayı içerim. Bu hafta sonu bir ay bitecek, kendimi kendime değerlendiricem, inşallah 🙂

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

Yukarı ↑

%d blogcu bunu beğendi: