DİYETTE 9.CU GÜN


IMG-20160216-WA0015

Hayatı planlıyoruz ama planlarımızda sapmalar oluyor, o zaman da B planlarını uyguluyoruz. illa ki bir çözüm vardır, yeter ki çözüm bulacağımıza inanalım. Bir prıblem var ise, o kimin problemi ise, çözümü de o bulmalıdır. Bir gayretle yukarıdaki eksik karenin savunmasını yapıyorum. Karedeki eksik öğlen yemeği. Şimdi hikayemizi yazalım, takipçilere savunma verelim 🙂

Sabah gayet güzel, yeşillik, top yumurta, peynir, zeytin, domates, ekmek, çay da var. Konu komşu görüşemiyoruz diye sitem ediyor, haftada bir gün toplanıp bi kahve içelim dediler, “he valla, olsun, gelirim” dedim. Araya da kahveyi koymuştum. Saat 12 ye doğru gittim. komşu çay yapmış, çayın yanına “kaçamak” yapmış. Meğer bizim Avrupalı komşu cuma günü memleketine gidecekmiş, bir zaman da gelmeyecek olunca, “yaparım” diye söz verdiği yöresel yemeğini yapmış, yanına da tatlı. Şaşırdım, hatta bozuldum bile ama yapacak bir şey yok, kaçamağı hesap kitap yapıp yedim artık. Böylece öğlen yemeği, iki adet ara öğün bir çırpıda çıktı. üstüne bir de 45 dakika tempolu yürüdüm, akşam yemeğine kadar anca işlerimi kolayladım, yarına misafir var, çalışıyorum. Bu arada kaçamak; mısır unu ve tereyağ ile yapılan bir bulamaç gibi bir şey, üstüne peynir konuyor, bizim mıhlamaya benziyor. Yani şekerim; yerken bir kulağıma Karatay hocam; Tereyağ yiyin sağlıklı derken, öbür kulağıma tüm Canan’lar “yuuhhh artık !!!” diye bağırdı :)))) Hatır için, işte, her zaman olmayacak bir şey, tüm malzemeler, Kosava’dan gelmiş. Geçmiş olsun bana 😦 Bir daha olmasın diye ağırlığımı koydum ama, “gelmem valla” dedim.

Akşam tüm kalan yemekleri bitirdim, ev yapımı yoğurt, brokoli çorbasının sonu, pırasanın sonu, son haşlanmış brokoliler, bir parça da ekmek. Yarına kereviz pişirdim, muhtemel akşam öğünü olacak, öğlene buğday, yeşil mercimek, nohut ve bilumum sebzeli bir salata planlıyorum. Planlarımdaki sapmaların minumum olması dileğiyle, kaldığım yerden, ardıma bakmadan devam 🙂

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

%d blogcu bunu beğendi: