MAYIS ORTASI GÜNLÜKLERİ


20888_10205463570962443_7604261833047887089_n

 

Mayısın üçte biri bitti, arkası yaz, kutsal ay Ramazan, onun arkası bayram, yazın tam ortası, Ağustosun yarısı yaz, yarısı kış derkeeeeeeeeen ömrü olana sonbahar gelir, bayram, yılbaşı, doğum günleri, okul açıldı … diye oyalanırken yıl biter, yenisi gelir 🙂 Hayat böyle işte gelmeler, gitmeler, beklemeler, saymalar, sövmeler, pişmanlıklar, keşkeler … hepsi günlere hapsolmuş durumda. Günler hayatımızdan parçalar, bizim filmimizin kareleri … ara ara geriye bakıyoruz, tam dönmesek de omuz üzeri bi bakış fırlatıyoruz 🙂 Ne mayıslar kaldı geçmişte, ne mayıslar … Çocuk olup bahçeler de saklanarak, koşarak oynadığımız oyunlar, akşamlarına saklanan bakışmalı aşklar, okulların son demleri, gençliğe denk gelen heyecanlı, sınav stresli mayıslar, ev bark olduğumuz, kucağımızda çocuk tuttuğumuz, göz yaşımızı tutamadığımız mayıslar … ben en çok turfandanın çıktığı mayısları, kokusu odadan odaya dolanan anamın salata yaptığı , domatesleri hıyarları hatırlarım. yoktu eskiden her mevsim her şey, yazın ilkleri mayısla birlikte çıkardı, bolca da alınmazdı, tadımlık, aaaaaaaah aaaaaaah tatlarının hatırası kaldı damağımızda, kulaklarda anne sesi, gözler işten gelecek babayı bekler … heyecan var akşam ezanında süresi biten arkadaş buluşmaları için bi duvar üstünde, üstümüze eğilen ağaçlar …

11 Mayıs 2015

Evim eviiiiiim, güzel eviiiiim, bak ben geldiiiiiim !!!!
Dört günün özeti ; ” Ben diyetin içine tükürdüm, belediye de Konya şehir merkezinin içine tükürmüş ” ayrıntılı olarak önümüzdeki günlerde yazıcam, inşallah :))))
Il sınırlarına öğleni az geçe, ev sınırlarına saat gece yarısına doğru girdim :))) Ablamı, halamı, teyzemi gönülledim 🙂 ❤ “Bu dünyaya insanları mutlu etmek için geldim, biliyorum da , öbürleri niye geldi bilmiyorum ” diye kendime yakın hissettigim bi cümle okumuştum.
“Annelik her gün için yeni heyecanlar taşır” demiş reklamcının biri, duvarlara yazıp, aşmışlar 🙂 Bugün o heyecanın peşindeyim mi desem, heyecan istemem kalbim dinlensin mi desem ? Bilemedim, eve gelince bir duş ve tombi yatak yapabildigimden etrafda beni ne sürprizler bekliyor bilemiyorum, çamaşır, silme, süpürme, yemek… kesin olan aktiviteler de zorluk derecesi ne bakıcaz artık, evi talimatla gençlere bırakıp gittik, sınav sonuçları yarına dermişim 🙂
Aaaaay hadi bi yaz sabahında sonbahar kılıklı ruhlar bi işe yaramaz, blok halinde hareket ediyorum amaaaa acılcam inşallah, yeme, içme, gezme … demeyin bana, hatta hiç bişi demeyin, ben bildigim yollardan gideyim, kısa yol varsa da belki giderim :)))) Aaaaay olmadı, olmasın valla :)))
Hadi “duruma bi bakcaz, elimizden geleni, ardımıza koymıcaz, ama belki :))) ,belki de elimizden gelenleri elimizde tutucaz !!!” Diye kendimle konuşup, sözleştim, uyarım, uymam, tutarım, tutmam … bana kalmış, paşa gönlüm önemli :)))) cümleten günaydın …

12 Mayıs 2015

 

Yukarı bakıyorsun, gökyüzü yaz, mavide hafif beyaz hareler var 🙂 Aşağı bakıyorsun, ağaçlar savruluyor, rüzgâr deli deli esiyor, hazar orası sonbahar. Amaaaan benim gönlümde hepsinin yeri ve uygun davranış modelleri var :)))
Benim reklam başlamış, ” yakışır eve barka, giyince varın farka, terlikte kral marka , bence Akınalbella ” marka yazdım amaaa , hiç görmedim, görsem tanımam. Görmeden cıngılından sevdim ki :))))Duyunca terliği ayağıma takasım, ortada iki dolanasım geliyor. Ben terliksiz basmayanlardanım. Aaaaah gelin kızların çeyizinden çıkmıştır artık terlik, parmak arası oldu çoğu, aaay benim de kırmızı rugan olanından var, iyi para verdim, marka bacım !!! :))))
Gözümüz, gönlümün sabah avareleginde gezerken, bize “dur !!!” diyecek olan sorumluluk duygumuzdur “Karakaş gözlerin elmas …” teeee benim çocukluğumdan kalma, kulağıma gelirken aklıma gelecek olanlar tutar beni, daha terlik hikayesi bitmedi, dönüyor zihnimde.
Aaaay biraz ordan biraz burdan hayat ortaya karışık olandan 🙂
Evi sorarsanız epey yola girdi, beni sorarsanız ; yoldan çıkasım var, bahar beni hep anarşik yapar ki :)))
Şaka len şakaaaaaa !!!! Hanım hanımcık eve bakıma devam, az da okuma üfleme :))) evin içinde kaybolcam ben, yani belki :)))
Kesin olan iyi dilekler ve Günaydın
Haydin gençler nerde kaldiysak ordan, yeni başlangıçlar dündü, bugün devam, devam …

14 Mayıs 2015

“Seni çöpe atacağım, poşete yazık …” diyen şarkı sözü gibi, ” sana öküz diyeceğim, hayvana ayıp ” Öküzün bir hasetliğini, fesatlığını görmedik, ilgisiz alakasız olduğu doğrudur :)))) tren takıntısı da , anlamaz, anlatmaz … hepsi o kadar. Halbukiiiii benim öküz diyesim gelenler daha kapsamlı.
Aaaaaaah durmadan kendini anlatanlar, yaptıklarını överek yedi düvele yayanlar … ne kadar kötü olduklarının farkında olup da hem kendilerini hem de etrafı iknaya çalışanlar mı acep ? Çok laf yalansız, çok para haramsız olmaz derler 🙂  Etrafa rahatsızlık verenleri baş tacı edenler yüzünden satılmış durumdayız.
Bir çok şeye itirazım var, asabiyim ben !!!! Bazı insanlar için elimizden “Allaha havale etmekten ” başka bir şey gelmiyor 😦
Hadi ettik gitti, hadi örnek hayvan kuşlar, onlar gibi arkamıza bakmadan uçabilelim, kaçabilelim, konabilelim, kulağa hoş gelebilelim 🙂 hadi yaz da iyi bir mevsimdir, seveni vardır, bekleyeni vardır, onlardan değilsek bile hatır edelim 🙂 Hadi evrene salınan pozitif pozitif enerjilerden kapalım :))) ( uzaylılar yemeden :)))) )
Heeeeeer şeeeeyler geliyor geçiyor, ama fişek gibi, ama tüy gibi, ama ezerek, ama sevdirerek … yapcek bi şi yok, epey yaş aldık, bi el kitabımız olmuştur, yani :))) bi yerinde bi not vardır, ” yerini bulamadım, gözlüğü takamadım, bağlantıyı kuramadım…” lar kendimizi kandırmak için yalan dünya malzemesi. Hadi malzeme olmayalım :))))
Haydin günaydın, “kimleeeeer geldiiii, kimleeeeer geçti hayatımdaaaan … ” da eski ama güzel şarkı ama yazın şarkısı Gülşen den “sabret af çıksın, öptürcem sana evin yollarını …” bi orası kalmış aklımda, kalbimiz bedenimizin evi, öptürcez ışalla o yolları bazı insan kılıklılara :)))) illaki …

15 Mayıs 2015

İnsan aslında her sabah başka uyanıyor, Sabahlar farklı da ısrarla aynı olsun diye uğraştığımızdan sıkıntımız :)) Mesela bu sabah ocakta bir mini tencerede kaynayan çilek reçeli çalışmam var 🙂 çalışma diyorum çünkü pek tutturamıyorum, “Çilekde iş yok !!! ” diye konuyu bağlamak mümkün. Çilek kokusu, kahve kokusu, havada sümbül kokusu, evde uyuyan çocuklar, normale dönmüş bir tansiyon, musluktan akan su, güvenli dört duvar, dolapta yiyecek içecek, hala yaşayan sevdiklerin, eh biraz da heyecanlı beklediğin istikbal ( Bu konuda her zaman heyecanlı değilim, üstümde ukalalık derecesinde bir bilgiçlik var valla, tahminlerin çoğu zaman tutuyor :))) ) daha bir sürü mutlu olunacak şey varken, kendimizi karanlıklara, küçük pembe haplara, destekli, hayatı pembe yapan bir sürü şeye ihtiyacımız yok, Tabiiiikiiii de ben de arada yoldan çıkıyorum, şaşıyorum amaaaa dönüyorum sonra, mesele bu zati. Bir sen varsın kıymetli, yedirme kendini, yemesinler seni. hayatın renkleri var, doğrudur, ama her rengi var, her boyayı boyacağız, arada renk karıştırıp yeni renkler yapacağız, bence siyah son nokta 🙂
Hadi bir çırpıda hafta sonu gelmiş, hadi sağlık çok ömerli ( Eskiden oğlanın biri önemli diyemezdi, onu andım :))) ) Hadi hadiler de önemli, bir nevi kamçı misali, hadi kandil, hadi cuma, hadi çilek reçel oldu olacak, belki bu sefer tutar :)) hadi,hadii, hadiiiii … her şeyin hayırlısı, hadi günaydııııın !!!!

16 Mayıs 2015

Yatamıyoruz, bu sebeple de kalkamıyoruz 🙂  Ben bi ara kalkıp sonra yine yatıyorum mecbur, Hem sadece iki üç saat uyumuş olduğum için hem de bebeler uyuduğu için :)))) Dijital saat gözüme doğru 09.38 olarak parlayınca attım kendimi yataktan, “gün bitiyor eeeeeeey Ayşen, meydanlar sensiz kalacak, yemeği, ütüyü kim yapacak, yazıyı kim yazacak ,yat yat yat nereye kadar, listene bak bakalım, sen kendini onbeşlik mi sandın ? …” diye çemkiren iç sesime “Aaaaay tamam, tamam !!!” diye bi ergen havası yaptım, masa üstünde akşamdan kalan “Damak Gece” paketinin son kalan parçasını ağzıma attım, yanına da bi kahve yaptım, yavrular uyurken bi iki satır yazıp da başlayalım, şekerleeeeer !!! :)))))
Valla bugün için ne desek olur, evirip çevirmeye müsait 🙂 Biz de günün dansözü değil, fırıldağı hiiiiiç değil :))) Döne dura yapcez bi şiler. Eeee liste her zamanki gibi, rutinler var, aykırılar var, sürprizler olabilir… açtık göğsümüzü, siper ettik kötüye, açtık kalbimizi misafir etcez, iyiyi, sevgiyi, saldık evrene pozitif enerjiyi, benimkini TC Müge salmış zaten, kaptım payımı :)))))
Haydin günaydın millet, cümleten kolay gelsin … 🙂

17 Mayıs 2015

Birinin sınav haftası, birinin final haftası, çocuklar ders çalışıyor, yani zaman zaman. Gececi bunlar 🙂  Ben de zamane annesi, birlik ve beraberlik içinde :))) arada salona toplanıyoruz, kucaklarda ders notları, elde telefonlar, açık tv, açık muhabbet ( kısa ve etkili cümleler :))) ) sağda solda şarj aletleri, bardaklar, mini tabaklar, gazete parçaları, örtüler,yastıklar, kağıdı kalmış çikolata enkazları … daha bir sürü evi ev yapan şeyler, bir yere toplanmış değil, oda oda gezer haldeler, banyo bile nasibini almış halde :)))”Yapcek bi şi yok !!!” değil tabi var ama nafile anne çalışmalarına girmiyorum, akıllandım artık :))) Ben de ruhumu besliyorum, hiç bir şey kurtaramasam da hayvanları kurtarıyorum bacım :))) 681 deyim 800 küsurlarda olanlar var :)))
Yatmaktan, rüya görmekten bunaldım, sessizce kalktım artık, çay koydum, etraf ile bakıştım, bir iki plan program yaptım :))))) Pazar ertesi sendromumuzu da alıp bi hal çaresine bakıcaz 🙂
Hadi güneş de nazlanıyor, uyusun millet diye 🙂 , hadi pazar, her şey kapalı demekti eskiden, şimdi pazarın alternatifinde sınır yok sanki, hadi zengin kahvaltı, çoluk çocuk, okuma, yazma, sohbet, deniz kenarı, çayır çimen, mangal … ne bulursanız, kaçırmayın valla :)) gün geliyor yediklerin yasak oluyor, çocuklar olmuyor, hava tutmuyor … üçe beşe bakmayın olduğu kadar bile güzel, cümleten şaaaaaneeee pazarlar olsun …

18 Mayıs 2015

Hastuuuuuur !!!!! Haydiiiiii !!!! Ya Allaaah !!!!!
Bunlar haftaya giriş nidaları :))) Hee bacım , estergon kalesi’nden girdik haftaya :)))) artık bi zaman tutar bizi ayar edemezsek , biyoloji sınavına giden kız uğurlandı, yarın akşama kadar oğlan bende, yemek artık illaki sabah olmalı , güneş öğleden sonra ocakla yarışıyor Faydası olursa menü; karnıyarık, pilav, semizotu, sütlaç, yoğurt, salata. Yoğurt da ev yapımı diye şeyettim :))) ayyyyy hadi sevgi , ilgi ihtiyaç, hadi günler tren biz bakan olmayalım, binelim trene dolanalım, görelim, bilelim, faydalı bilgileri paylaşalım :))
Aaaay hadi kendimi tutmayım, cümleten kolay gelsin, yanıyoooooor patlıcanlar !!!!!

19 Mayıs 2015

“Genciz biz, delikanlı !!!!, aktif, dinamik, heyecanlııııı !!! ”
Diye günün mana ve önemine binaen bi türkü tuttursak, kendi kendimize “bazı yerleri doğru amaaa” deriz , yani zaman zaman.
Ruhlar ve bedenler heeeep ayrı alemlerde, yan yana gelmeseler de olur artık, beden aldı başını gidiyor, ruh seneler gerisinden sekiyor :))))
“Mühim olan ikisininde ayrı ayrı farkında olmak !!!” diye de evimizin filozofu olarak salladık :)))
Yemek ocakta, akıl sokakta, çay cam bardakta, çocuklar yatakta … özet budur :))) Bakıcaz duruma ; imkanlar ne durumda, elde var birler, aniden gelenler, B planları … felan fistan :)))
Bugün de hayatın içinde, hatta tam ortasında olmak dileğiyle … cümleten günaydın, bugün bayram, gerçi bana dün de bayramdı, muhtemelen yarın da, öbür gün de :)) Eeeee ben farkında deliyim kiii, hem kim değil ki, hem olsun zati … :))))

20 Mayıs 2015

 

Konya’dan döneceğim sabah uyku tutmadı, balkonda uzun uzun oturdum. Ev şehirin merkezinde, her yere eşit uzaklıkta 🙂 oturduğun yerden önemli binaların en az %50 sini görüyorsun, (boy bos olarak ) ulaştıran tüm araçlar kapı önünden geçiyor, saat dokuza kadar in cin top oynadı diyebiliriz, yaya ve araba sayısı yirmiyi bulmadı, tramvay, dolmuş otobüs boş geçti, tek bir siren ötmedi, günlerden hem pazar, hem anneler günü idi, bildiğimiz eski pazarlar gibi şehir uyuyordu, Konya çoğunluk uyur zati :)))Unutmuşum tuhafıma gitti. Anadolu çoğunluk öyle, cetvelle çizilmiş gibi her şey, heyecan yok, ses yok, kavga gürültü namusa bağlantılı çoğunluk yani, aaaay işte bir huzur vardı da, nereye kadar ? 

Pazartesi mi değil mi diye sorguladığım bu sabahta bahçeyi Anzak’lar bastı sandım, valla kıyafeti tutturmuşlar, şapkalar, renk, kıyafet kesimi … Çanakkale dönüşü harçlık çalışması gibi, kimi otları kesiyor, kimi süpürüyor, kimi dolanıyor 🙂 yandaki bina mantolanıyor, yolun karşısındaki inşaat vincine haaaaydiiii !!!! demiş, yollar öğrenci dolu, servisler, yürüyenler, park yeri boşalıyor, evdeki ergen kahküllerini fönlüyor, radyo açık, tüm evler kıpır kıpır … sesleeeer sesleeeeer … takarsan çıldırtan cinsten, tatili bunun yüzde on eksiği, ayol metropol burası :)))) Büyük şehrin her şeyi büyük, yapcek bi şi yok.
Şehrimizi aklımızda kaldığı gibi seviyoooooz !!!!! Şehir de bizi seviyor mu ? Hayııııırrrrr!!!!!
Bizi öğütmeye çalışan heeeeer şeye direniyoruz, fıtratımızda var :))))
Haydin cümleten kolay gelsin, spora gitcem ben amaaaaa havada bulut var :)))) yeterli bahane olmazsa, günü bilemedim, ayağım çekmedi, gerçek pazartesi giderim …. yardımcı bahaneler :)))) Günaydın bi de

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

%d blogcu bunu beğendi: